News Stories

  • sport-908264_1920

    Izolat białka sojowego

    Na rynku pojawia się coraz więcej różnego rodzaju suplementów. Każdy z nich ma różne właściwości, lecz nie każdy pasuje wszystkim, dzięki czemu każdy, kto trenuje na siłowni lub uprawia inną wymagającą i wyczerpującą dyscyplinę sportową, z całą pewnością znajdzie coś dla siebie. Najpopularniejszymi suplementami dostępnymi w sprzedaży są zdecydowanie różnego rodzaju białka oraz izolaty białka.

    Read more
  • weights-1474422_1920

    Rumuński martwy ciąg

    Martwy ciąg jest ćwiczeniem uwielbianym przez wiele osób. Niemal każdy ma w swoim planie treningowym właśnie ten element. Martwy ciąg jest ćwiczeniem dosyć trudnym technicznie, a jego nieprawidłowe wykonanie może prowadzić do poważnych kontuzji. Na początku przy wykonywaniu tego ćwiczenia warto poprosić o pomoc kogoś, kto sprawdzi naszą technikę. Martwy ciąg ma jednak wiele zalet.

    Read more
  • girl-1502087_1920

    Stretching

    Wiele osób zapomina o tym, że nie tylko główna część treningu jest jego ważnym aspektem. Czymś, co może zapewnić nam takie rezultaty, jakie byśmy chcieli osiągnąć, jest nie tylko trening siłowy w połączeniu z cardio. Ważne jest też to, w jaki sposób trening rozpoczniemy i jak go zakończymy. Zawsze pamiętać powinniśmy o przynajmniej kilkuminutowej rozgrzewce

    Read more
  • man-1146028_1920

    Kasza bulgur

    Kasza bulgur zyskała sobie wielu zwolenników, dzięki czemu jej popularność cały czas rośnie. Jest to bardzo uzasadnione – kasza bulgur jest bardzo bogata w wartości odżywcze. Jako przykład możemy tu podać na przykład błonnik, którego kasza ta ma kilka razy więcej niż na przykład kasza kuskus czy kasza manna, czyli inne kasze produkowane z pszenicy.

    Read more
  • abdominal-998836_1920

    Ćwiczenia aerobowe

    Dla wielu osób treningi opierające się na ćwiczeniach aerobowych są podstawowym elementem ich planu treningowego. Są to szczególnie osoby dopiero zaczynające przygodę z siłownią lub takie które chcą szybko schudnąć. Do tej grupy zaliczyć możemy też kobiety, które zwyczajnie boją się sięgnąć do ciężarów. Niestety treningi aerobowe nie pomogą nam zbudować ładnej, umięśnionej sylwetki, a

    Read more
  • sport-1685818_1920

    Dieta na masę

    Praca nad własną sylwetką wymaga wielu poświęceń oraz pełnego zaangażowania. Przechodzimy tutaj różne etapy – może to być proces budowania tak zwanej „rzeźby”, redukcji jak i również masy. Każdy z tych etapów rządzi się swoimi własnymi prawami, ma też wiele zasad, do których warto się stosować, jeśli chcemy osiągnąć jak najlepsze rezultaty. W przypadku masy,

    Read more
  • weights-664766_1280

    Witamina B6

    Witamina B6 zdecydowanie jest jedną z najważniejszych witamin, które powinniśmy dostarczać do naszego organizmu, ponieważ odpowiada za jego prawidłowe funkcjonowanie. Witamina ta nazywana jest inaczej pirydoksyną. Witaminę B6 znajdziemy w takich produktach jak na przykład kasza gryczana, w indyku, kurczaku. Występuje też w niektórych warzywach – w dosyć dużej ilości w czerwonej papryce, ziemniakach a

    Read more
  • dumbbells-1602603_1920

    Ćwiczenia na biceps

    Duży obwód bicepsa jest czymś, do czego dąży znaczna większość osób uczęszczających na siłownie – są to głównie mężczyźni, ale coraz więcej kobiet również decyduje się na wprowadzenie do swojego planu treningowego solidnego treningu na mięsień dwugłowy ramienia. Jest to partia mięśniowa, którą raczej trudno przetrenować, jednak wciąż pamiętać należy o tym, że co za

    Read more
  • calculator-1019743_1920

    Kalkulator kalorii

    Zdrowy i jednocześnie aktywny styl życia stały się bardzo popularne. Coraz więcej osób porzuca leżący tryb życia na rzecz różnorodnej aktywności fizycznej. Amatorzy zdrowego odżywiania rzucają słodycze na rzecz warzyw i owoców, coraz częściej wybierają też rower niż samochód. Wiele jest jednak osób, dla których sporty siłowe i zdrowa dieta to styl życia – są

    Read more
  • sports-1708051_1920

    Trening cardio na siłowni

    Trening cardio jest bardzo ważnym elementem każdego planu treningowego – w szczególności jeżeli chodzi o osoby, które są na redukcji. Trening ten pozwala nam nie tylko spalić zbędne kalorie oraz tkankę tłuszczową, ale również poprawia naszą kondycję, wytrzymałość oraz koordynację ruchową. Niestety trening cardio oprócz tkanki tłuszczowej spala też mięśnie, przez co tak ważne jest

    Read more