News Stories

Jabłecznik po treningu

jabłecznik

Pomysł jedzenia jabłecznika po treningu może się wydawać abstrakcyjny jednak taki nie jest jeśli użyje się do jego wyrobu odpowiednich składników. Składniki: 1 kg jabłek (obranych i startych na tarce – wyszło 650g), łyżeczka cynamonu, 4 jajka, 150g masła, 250g zmielonych płatków owsianych, 60 g odżywki białkowej (smak cookies and cream). Kruszonka natomiast to: 30g masła, 15g odżywki białkowej, 20g płatków owsianych, 50g mielonych migdałów. Jabłka należy obrać ze skórki i zetrzeć na tarce o grubych oczkach, dodać cynamon i chwilę podsmażyć. W tym samym czasie masło trzeba zmiksować na puch, dodać żółtka oraz jajko, odżywkę i płatki owsiane. Gęstą masę należy przełożyć do okrągłej tortownicy, prędzej wyłożonej papierem do pieczenia. Ciasto wstawia się do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na około 15min. Gdy spód się podpiecze wykłada się na niego kruszonkę. Tak przygotowany jabłecznik musi się piec jeszcze 35min w mniejszej temperaturze 175 stopni. Przyrządzone ciasto będzie miało 3474 kcal, BWT(124/252/221).

Zachęcamy do sprawdzenia innych przepisów kulinarnych.

Leave a Reply