News Stories

Czy tygodniowa przerwa w ćwiczeniach przyniesie zmiany?

cross-fit-1126999_1920

Aby osiągnąć zamierzony cel podczas długotrwałych ćwiczeń, treningów ważne jest zaangażowanie w przygotowany plan treningowy. Jednak bardzo ważny jest również odpoczynek. Jednak trzeba pamiętać, by był prawidłowo zaplanowany, oraz z odpowiednimi proporcjami.

Taki wypoczynek należy się każdemu, ponieważ przez ten czas mięśnie odnawiają się, nabierają siły i są pobudzone do pracy, czyli dalszych treningów.

Każdy jest człowiekiem i potrzebuje czasu na odpoczynek. Odpoczynek daje nam czas na nabranie równowagi w funkcjonowaniu organizmu, co daje nam większą możliwość wysiłkową. Odpoczynek jest krokiem jednym z wielu w drodze do sukcesu. Podczas przerw można zauważyć kilka objawów bezczynności, takich jak: ociężałość, nie komfort. Jest to pozytywny sygnał informujący nas o uzależnieniu od treningów. Tygodniowa przerwa jest idealna dla organizmu i nie ponosi dużych szkód. Natomiast dłuższa przerwa, może spowodować obniżenie kondycji, spadek masy mięśni. Dlatego trzeba pamiętać, że każdy wysiłek jest lepszy niż żaden.

Leave a Reply